Menu

Klantenservice

Klantenservice is voor ons customer care. Wij willen zorgen voor onze klant en hopen al onze klanten tevreden zijn. Bij voorkeur met ons en het product, mocht het niet lukken met het product, dan toch wel met hoe wij aan een oplossing hebben gewerkt.

Manieren van contact

Onze voorkeur gaat uit naar digitale contact, per e-mail of de 'chat'. Berichten op twitter/facebook zijn prima, maar vaak volgt uit een socialmedia bericht een vervolg per e-mail. Het voordeel van berichten is dat er niets verloren gaat in het noteren wat wij telefonisch horen, niets verloren gaat als wij informatie doorgeven aan een van onze experts.

Om onze customer care zo goed mogelijk te laten lopen, hebben wij alle experts die wij beschikbaar hebben onder een snel toets op de telefoon. Denk aan onze leveranciers, technische dienst, inkopers en het magazijn.

Fouten maken is menselijk

Ondanks dat onze voorkeur uit gaat naar digitaal contact, zijn wij allemaal mensen en worden er ook wel eens fouten gemaakt. Gelukkig zijn wij gedreven in het hebben van tevreden klanten en hopen wij fouten waar mogelijk uit te sluiten.

Handige links

Contact pagina
Garantie verzoek indienen
Beroepen op retourrecht

Toch een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens: klantenservice@todotipo.nl overige contact gegevens

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar TodoTipo bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).