WIFIHTPL20FWT Smartlife convectorkachel | wi-fi | geschikt voor badkamer | glazen paneel | 2000 w | 2 warmte stand
Nedis WIFIHTPL20FWT productinformatie
Deze Nedis slimme convectorkachel met Wi-Fi kan op zichzelf staand worden gebruikt of in combinatie met je andere Nedis SmartLife-apparaten.
Gebruik de touch-knoppen aan de voorzijde - of bedien het apparaat op afstand via de Nedis SmartLife app - om de temperatuur, het verwarmingsvermogen, een timer of een tijdsschema in te stellen.
Door de app te combineren met je favoriete spraakassistent (Google Home of Amazon Alexa) kun je de app zelfs bedienen met spraakopdrachten.
Dit alles is mogelijk zonder dat je een extra hub of gateway nodig hebt.
Dit product kan zijn uitgesloten van retourrecht op basis van hygiene voorschriften.
Wilt u de WIFIHTPL20FWT bestellen? Deze is leverbaar voor 141,94
WIFIHTPL20FWT is op voorraad. Voor 20:00 besteld, vandaag verzonden.
Product specificaties
App beschikbaar voor |
IOS |
App beschikbaar voor |
Android™ |
Geschikt voor |
Nedis® SmartLife |
Vermogen |
2000 W |
Materiaal |
Glas |
Materiaal |
Metaal |
Kleur |
Wit |
Aantal verwarmingsstanden |
2 Warmte Standen |
Afstandsbediening |
Ja |
Tijdschakelaar |
Ja |
Zendfrequentie |
2412 - 2472 MHz |
Ingangsvoltage |
230 V AC |
Type stroombron |
Netvoeding |
Stekkertype |
Type-F (CEE 7/7) |
Aantal producten in verpakking |
1 stuks |
Maximaal zendvermogen |
18 dBm |
Maximale antenne versterking |
2.5 dBi |
Instelbare thermostaat |
Ja |
Lengte stroomkabel |
1.50 m |
Maximale stroomverbruik |
2000 W |
Scherm |
LED |
Oververhittingsbeveiliging |
Ja |
Geschikt voor badkamer |
Ja |
Omvalpreventie |
Ja |
Met wielen |
Ja |
Ondersteunde draadloze technologie |
Wi-Fi |
IP-codering |
IP24 |
Wandmontage |
Ja |
Timerfunctie |
Ja |
Model |
Glazen Paneel |
Type kachel |
Convectie verwarming |
Bedrijfstemperatuurbereik |
15 - 35 °C |
Veel gestelde vragen over WIFIHTPL20FWT
How do i get the heater in pair mode?
The power switch at the right side must be on.
The display must be off.
hold the "+" button for 5 seconds till the white led will blink.
Now you can install the heater.
How do i add Nedis SmartLife to Google Home?
Add the "Smart Life" service to Google Home (no Nedis in the name).
Go in Google Home to Assistent -> Home Control and choose here "Smart Life" as service.
Use the Login details of the "Nedis Smartlife" app.
Compatible Nedis SmartLife products will then be added to Google Home.
Wat is een automatisering?
Een automatisering kan worden gebruikt om een bepaalt "gebeurtenis" (condition), als een trigger te gebruiken voor een aktie (Task).
Een gebeurtenis kan van alles zijn zoals Bewegings detectie, tijd, temperatuur, zonsopkomst ect.
Zo kunt u een automatisering maken dat als de zon ondergaat de lampen aangaan, u de Smartplugs aanzet of een combinatie van verschillende akties.
Maximum number of members that can be added to a family.
You can add maximum 20 members.
Kan ik meerdere personen toegang geven tot mijn SmartLife producten?
Ja dat is mogelijk.
Ieder persoon dient een account aan te maken in de SmartLife app.
Om deze personen toe te voegen als familie volg dan onderstaande stappen:
Klik linksboven op de naam van uw huis in het hoofdscherm.
Selecteer beheer huis, klik opnieuw op de naam van uw huis.
Hier ziet u uw instellingen van uw huis zoals aantal kamers, lokatie ect.
Klik hier daaronder onder de kop Familieleden op "Leden toevoegen".
Dit geeft de persoon toegang tot al uw SmartLife producten.
Wilt u een persoon alleen toegang geven tot 1 bepaald product, ga naar instellingen van het bepaalde product en selecteer "Apparaat delen" klik op toevoegen.
Mijn Smartlife producten verliezen iedere keer verbinding met mijn WIFI netwerk.
Dit is waarschijnlijk een wifi probleem die verschillende oorzaken kan hebben:
1.) Wifi signaal is instabiel
2.) Wifi signaal is te zwak
3.) Using an access point with the same SSID and Password that do not support IEEE802.11R standaard.
Probleem 1 kan vaak opgelost worden door uw router te herstarten.
Probleem 2 kan worden opgelost door een met een app Wifi analyzer uw signaal te controleren en eventueel om van kanaal op uw router in te stellen.
Probleem 3 Dit kunt u controleren door acces points en versterkers uit te schakelen. Als de producten dan weer online komen dan zijn de acces points en versterkers een probleem. We raden u dan aan om een Mesh systeem te gebruiken die de IEE802.11R ondersteunen (wifi6)