Menu

Garantieverzoek

Heeft u een product gekocht dat binnen de garantietijd stuk gaat? Dan kunt u natuurlijk een beroep doen op uw garantie. Wij ontvangen graag een zo duidelijk mogelijke omschrijving van het defect. Hoe beter de omschrijving hoe makkelijker het voor onze technische dienst is om het defect te adresseren en dit met de leverancier/fabrikant te communiceren.

Hoe plaats ik een garantieverzoek?

Vul het onderstaande formulier in, deze wordt naar ons systeem gestuurd waarna wij weer met u contact opnemen.

Wat gebeurt er na het versturen van het verzoek?

Onze technische dienst neemt het verzoek in behandeling en zal een retournummer verstrekken. Dit gebeurt doorgaans binnen 1 werkdag.

Met dit retournummer kunt u het product kosteloos terugsturen naar onze technische dienst.

Wat gebeurt er na het terug sturen van het product?

Het product wordt gecontroleerd op het defect en er wordt gekeken of het opgelost kan worden. Indien het opgelost kan worden sturen wij het product terug, anders wordt deze vervangen door een nieuwe.

Als het product niet langer leverbaar is, zal het originele aankoop bedrag terug gestort worden.

Garantie formulier

Dit staat als 'uw referentie' op de pakbon

Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn in het om schrijven van de reden een defect of reden van retour.